جامعة بنها - مقر العبور

جامعة بنها

مقر العبور

رسالة القائم بأعمال المدير الأكاديمى لطلاب أقسام بيوتكنولوجى و الميكروبيولوجى و النانوتكنولوجى

رسالة القائم بأعمال المدير الأكاديمى لطلاب أقسام بيوتكنولوجى و الميكروبيولوجى و النانوتكنولوجى

الأبناء الأعزاء طلاب كلية الزراعة قسم بيوتكنولوجى وطلاب كلية العلوم برنامجى الميكروبيولوجى و النانوتكنولوجى .. حقيقى احنا مقدرين قلقكم و بالفعل المعامل هتخلص فى بداية العام الدراسى الجديد و د. ناصر الجيزاوى رئيس الجامعة كان فى زيارة مخصوص بالأمس للمعامل و متابع التجهيزات بنفسه.
 
الفيسبوك مش المكان المناسب لمثل هذه النقاشات … تقدروا تزوروا الفرع فى اى وقت لمقابلة د. حازم عليوة القائم بأعمال المدير الأكاديمى للإطمئنان على هذا الموضوع بنفسكم ، كما نؤكد أيضا أنه قد تم التفاهم مع د/محمود الزعبلاوى عميد كلية الزراعة على نقل الدراسة العملية لطلاب البيوتكنولوجى للعبور بمجرد جاهزية المعامل. وطبعا نفس الكلام ينطبق على برامج كلية العلوم.
 
و فيه مفاجأة جميلة لطلاب العبور ان تمت الموافقة على توفيير تكييفات بجميع المعامل وتجهيزها بنظم حديثة للإطفاء ، كما تم مراعاة احتياطات الأمان المعملى للحفاظ عليكم ، وده يمكن كان سبب فى شوية التأخير اللى حصل لكن احنا وفينا بوعدنا الحمد لله والمعامل على وشك الإنتهاء.
 
يا شباب أنتم أولادنا و أحنا دايما بنشتغل لصالحكم ونعمل على توفير بيئة تعليمية آمنة لكم .. اطمنوا وثقوا فى الفريق الإدارى بالجامعة و العبور.

المصدر : المكتب الإعلامى لجامعة بنها بالعبور

الإتصال بالجامعة

  • العنوان : الحى الترفيهى - بجوار جهاز مدينة العبور - العبور - القليوبية
  • التليفون: 01203427771
  • اتصل بنا : info@ob.bu.edu.eg

الزوار

Flag Counter

جامعة بنها © 2020 تصميم وتطوير البوابة الإلكترونية بجامعة بنها